Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 30, 2012

Sempena Awan Nano yang menang tadi..

Macam biasa la, anything yang berkaitan langit, awan, bulan, bintang, matahari etc saya suka. 
Saya sangat suka pada langit. 
Ada sentimental value antara langit dan saya. 
Objek langit yang lain macam bulan bintang matahari sume dah banyak orang buat lagu, dan saya suka semua. Tapi lagu awan ni saya rasa 1st.
 1st time dengar je saya dah suka. 
Saya suka sebab awan.
dan kedua sebab lirik die ada sebut...
" Akulah awanmu yang sedia melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi ..."
part tu memang ada sentimental value dengan saya.
Part tu mengingatkan saya pada seorang rakan baik saya.
Saya panggil dia awan.
Saya adalah bintang kerana saya kecil.
Seorang kawan saya lagi adalah bulan. Dia cantik secantik bulan.
Kalau lukis kat mana2 saya suka lukis 3 benda ni - bulan bintang dan awan.
Kawan awan saya tu memang berfungsi sebagai awan saya.
Dia selalu tolong saya. Banyak jasa dia pada saya.
Dulu saya selalu tanya dia kenapa dia selalu care kat saya?
Kenapa dia tolong saya?
Dia jawab..
"aku kan awan. awan selalu melindungi.."

So bila 1st time dengar lagu ni saya ingat dia.
Hari Rabu lepas masa dalam bas malam nak balik KL saya nampak sebijik bintang dan bulan kat langit.
Awan ja takde.
Saya terus message kawan saya tu..
"aku yakin lagu awan nano mesti menang AJL tahun ni"
Dia pun setuju dengan saya. Dia sokong lagu tu sebab penulis lirik tu kawan dia.


Dan malam ni tekaan kami tepat.
Kami orang paling gembira.
Tahniah Awan Nano
 :)


p/s: Sekarang saya dah ada awan nano baru. Terima kasih awan baru saya sebab sudi jadi awan saya. Saya tujukan lagu ini untuk awak :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...