Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 3, 2012

Mother's Day present

Ok lagi 10 hari sebelum Majlis bertandang dan bermakna lagi 10 hari jugak la Mother's Day.

Ye majlis bertandang saya nanti jatuh pada Hari Ibu iaitu 13 May.

Jadi saya pun berkira2 duit tolak campur semua untuk spend sikit beli hadiah Hari Ibu.

Kene beli 2 la tahun ni kan sebab dah ada 2 ibu ni. Tapi saya special sikit saya kene beli 3.
Satu untuk emak sendiri
Satu untuk mama mertua
Satu lagi untuk makcik yang ku panggil ibu.

Tapi sebab budget tak berapa nak banyak saya beli hadia murah2 je. Beli kat Streets Deal dengan Everyday.com

Alang2 beli saya beli sekali hadiah untuk Hari Bapa. Hari Bapa 17th June nanti.Dah beli siap dua hadiah untuk abah sendiri dan abah mertua.

Ni Hadiah untuk Mak dan Abah ku. Dah lama dah nak beli kan jam untuk mak dengan abah. Diorang Takde jam lagi. Nak beli yang ratus2 tu tak mampu. Beli yang discount ni je la yang mampu.

Ini untuk emak.

Ni hadiah untuk Mama mertua. Beli kat StreetsDeal.




Hadiah untuk abah ku yang tercinta.

Hadia untuk abah mertua.


Belum beli hadiah untuk makcik(panggil ibu).

Ingat nak buat kad untuk mereka bertiga, tapi tak tau la sempat ke x ni. Kalau tak sempat beli kad je la nanti.

Waa kasut untuk bertandang pun saya tak ada lagi. Tak tau nak pakai kasut apa nanti. Uhukhuk

1 comment:

puan.mila said...

nice, hrga brptutan..saya pun masih duk bkira2 nak bg ape kt mak mertua..next week besday dia..aduyai :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...