Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 24, 2012

Review : Kasut bertandang

Kasut bertandang saya beli lagi 3 hari sebelum majlis.
Mula2 memantg tak nak beli. Tapi mengenangkan MIL ada cakap suruh pakai high heels. (sbb saya pendek kot)
And saya pun takde high heels. Kasut masa nikah dan tercabut dah tumit dia.
So saya pun beli la.
Ajak kawan pergi Mid Valley.
Carik 1 kedai je Vinci. Terus jumpa yang berkenan.Terus beli. Ahahaha senangkan..

Harga murah sahaja RM80.10 (lepas less 10%)

OK meh tengok..







Biasa2 je kasut ni.
Yang penting selesa pakai.
Saya ni jenis susah jumpa kasut yang selesa.
Kaki kecik kan..Size 4
So bile jumpe ni terus grab.
Lepas ni kasut ni pakai tuk wedding orang je..

Ok taa~

5 comments:

Nuha hayati said...

nuha saiz 3..dulu selalu p vincci sbb sn je ada saiz 3. tp sekarang vnc da jarang keluarkan saiz 3. tak tahu nak p mana. bhaaaahhaahaa

Syu, Syuhada said...

olor comey2 nye kaki korang..
kte xley pakai kasut vinci ;(

Sharz said...

cantik!! simple je!! kite suka ade line biru tue.. =D

dhiera zainudin said...

sama la saiz 4 jugak. susah sgt cri kasut. nanges

ka-ii said...

hehe tu la nasib baik i jumpe yg size 4 ni n selesa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...