Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 12, 2011

Hai i'm a new b2b blogger..



Hi Blogger2 semua. Ini entry pertama saya untuk blog yang ketiga saya.
Setelah lama berfikir akhirnya saya decide untuk create this b2b blog.
Hopefully saya dapat kongsi lebih banyak lagi dengan b2b luar sana.

Updates n my wed prep..hurm hurm..tak banyak.
Saya bercita2 untuk jadi DIY bride macam Intan Norazam. Tapi rasanya xdapat kerana sekatan masa. Jadi saya buat apa yang termampu.

I'm currently working on this :


Paper flower ni untuk letak kat hantaran, pelamin dan bunga pahar. So far bunga pahar da siap 75. Lagi 25 to go. Untuk pelamin da cukup kot. Untuk hantaran belum lagi.

Gambar bunga pahar tak dapat nak update sekarang. Saya takde camera. nanti da jumpe camera saya upload ye.


Ini plak paper ball. Untuk testing saya buat warna putih. Yang betul punya saya akan buat warna biru. Tapi belum siap lagi. Bila dah siap saya upload ye.

Ok sekian buat masa ni. Nak edit blog pulak.

Tata~

2 comments:

Shakina Farhan said...

chayok2! DIY selagi boleh..welcome to blogspot..:)

ka-ii said...

tanx kina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...