Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 22, 2011

Kasut wedding impian ku

Sempena birthday sitinurs, dia ada buat 1 satu giveaway iaitu kasut ini :






Cara nak dapat kasut ni adalah dengan  :


1. B2B yang mempunyai Blog khusus menceritakan perjalanan/preparation weddingnya.
2. Buat Entry yang menceritakan "kasut wedding impian anda"
3. Letak banner dengan 1 gambar, Salah satu baju Kebaya wedding By Sitti Nurs yang anda sukai, dan link kan dengan website : www.rumahkebaya.com.my. 
4. Follow dan Link blog Sitti Nurs untuk memudahkan saya mengupdatesnya :)
5. Pemenang akan diumumkan pada tarikh 31 Januari 2012.
6. Hadiah boleh di ambil sendiri ke gallery Rumah Kebaya Malaysia (RKM) atau boleh juga kami pos kan.



Actually tak pandai nak masuk contest ni. Tapi saya cuma ada satu je kasut idaman. Saya hanya suka kasut warna putih. On my wedding nanti saya hanya mahu pakai kasut warnan putih. Kasut di hantaran juga putih. Putih putih dan putih. Saya tak tahu kenapa in terms of kasut saya memang nak warna putih.


Ini kasut idaman saya :



Source : Reene Meow blog


Kasut idaman saya yang belah kanan tu. So simple elegant n sweet. Sangat match dengan dress nikah saya which the material is bridal satin. Saya cuma nak yang ini dan ini satu2nya. Saya kalau suka sesuatu benda, tu je lah stick on it tak nak yang lain. Hari-hari tengok kasut ni tapi tak tahu mana nak beli. Huuu. And i know it's expensive. :(





By SitiNurs Rumah Kebaya : http://www.rumahkebaya.com.my/

This is one of RMK designed by Siti Nurs. I love it! 
Saya suka because it's white! Look very elegant. Veil itu sangat match. Ah i love lace and white!


Tata~

6 comments:

Shakina Farhan said...

good luck kak ka-ii!

ka-ii said...

hee tanx kina

maria fitria said...

cantik kan kasut putih tu..

ka-ii said...

yes deinitely sangat cantik. i naaakkk sangat2.

Just^me said...

hye, thanks for the info! cantik la kasut nih, i teruja ;D

good luck ya~
i've follow u, nnt boleh share b2b punya stories sama2 yer ;D

ni link blog saya:
http://blinkerszone.blogspot.com

ka-ii said...

okie i'll follow u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...