Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Selamat Datang Tahun Baru

Esok hari terakhir tahun baru.
Esok saya akan pulang ke kampung halaman.
Tahun baru akan disambut di kampung.
Tahun depan tahun yang akan memberi makna dalam hidup saya InsyaAllah.
Quarter pertama tahun depan InsyaAllah saya akan melangkah ke alam baru.
Menjadi isteri kepada seseorang,
Menjadi menantu baru kepada keluarga baru
Akan ada mama baru, abah baru, kakak baru, adik-adik baru
Entah macam mana la nanti tak dapat difikirkan lagi
Akan ada ketua dalam hidup,
Semua yang akan dilalukan akan melepasi restu dari dia.
Akan bertambah 1 lagi tanggungjawab hidup.
Kali ni tanggungjawab yang lagi penting
Redhanya Allah ada pada redha nya dia pada hidup saya
Semakin melangkah ke tahun baru semakin dekat saya dengan alam baru itu.
Nervous takut panic itu adalah normal untuk orang bernama saya.
Tapi tetap excited!
Untuk menjadi isteri dan mempunyai suami.

Selamat Tahun Baru,
Semoga segalanya berjalan lancar Ya Allah.
Amin

2 comments:

dhiera zainudin said...

happy new year!! semoga 2012 membawa sesuatu yg lebih bermakna~

ka-ii said...

happy new year dhiera to u too:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...