Followers

 BabyFetus Ticker
pregnancy calendar

20 Jan 2013

Waiting for my baby 20 Jan 2013
Lilypie Pregnancy tickers

Khai & Firdaus 31st March 2012

Khai & Firdaus 31st March
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Barakallah laka, wa barakallahu alaika wa jamaa bainakuma fi kulli khair 31st March 2012
Daisypath Wedding tickers

Engangement Day

Engangement Day
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 24, 2011

Wedding cake

Salah satu isi dulang hantaran saya nanti nak letak cupcakes. Majlis bulan 3 so tak tempah lagi la. Tapi saya dah survey2 cupcakes yang saya nak. Just order kat my fren punya cousin. Die memang buat bisnes amik order cakes for wedding or any occasion ni. Actually saya nak letak cake Secret Recipe yang sedap giler tu but since my future in law ni tak makan Secret Recipe so saya kene pasrah je la order any cake yg cantik tak kesahla sedap ke tak.

Cake yang cantik bagi saya ialah kek yang ada bunga haha. So ni design cupcakes dari CookieClover yang saya berkenan. Nak design sendiri tak pandai. Amik je design yang dah ada.


Design 1:


Design 2 :


Design 3 :



Antara 3 design tu 2 akan di pilih untuk hantaran 2 belah. Cuma nanti tukar color je ikut tema biru putih saya tu. 3-3 pun cantik tak tahu nak pilih yang mana.

Harga cupcakes CookieClover tu RM85 for 16pcs Butter cupcake + window box.
Just search je CookieClover kat FB.

For wedding cake pulak (actly saya tak rase perlu) tapi since my friend nak sponsor saya dengan berbesar hati menerimanya hehe. Mungkin buang 1 cupcake tukar dengan kek. Boleh jimat hehe.

So kalau wedding cake saya mahu yang ini. Exactly yang ini. Tengok design ni kat magazine pengantin. Terus berkenan dan CookieClover ada design yang sama jugak so stick tu yang ini :


Cantik tak ?

Saya suka kek ada kerawang2 tu. Terasa macam lace plak. Nanti saya nak request kerawag tu penuh satu kek. Dan bunga yang menjalar tu yang saya paling suka. Cuma nanti kek saya tu 1 tier je la. 3 tier nak buat ape plak kan.

Terima Kasih labmate ku. Jasamu dikenang.

Tata~

8 comments:

nuha said...

kaii..cupcake design 1 yang ade fondant memanjang mcm jambatan tu nanti kena hati2 mase angkat. kalau salah angkat jambatan tu boleh patah :)

ka-ii said...

haah la. cmni kene la drop kan desin 1 dr pilihan. hehe.

tanx nuha :)

erin moshimoshi said...

cntik dear kek nie ...
jom follow be to be nie :)

u ade jual bunga 3d rose yaw

cik enul said...

siyes..cute gler yang wedding cake tuh!!simple yet exclusive!!!

BLuRpL3 said...

salah ukhuwah..
cantik nya cake tu ..my fav colour..

exchange link please

http://blurplediary.blogspot.com/

ka-ii said...

erin,

tanx erin. i'll follow u..

cik enul,
kan cantik kan..

BLuRpL3,
haa cantik2. u bole choose any design yang u nak or even can request pun. die boleh buat kan.
ok i'll follow u.

r.i.n.a said...

mak ai sweet gile design wedding kek yg last tu...

ka-ii said...

swit kan rina :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...